International Night

2011.02.15. 11:44

Nahát, tegnap végre elérkezett, aminek el kellett érkeznie, és eljött az első erasmusos party ideje. A Prozak nevű klubban volt a buli, ami a Main Square-től egy percre, a lakásunktól 15 percre van, így átjött Kriszta is és iszogattunk jó szokásunkhoz híven. Kis késéssel ugyan, de megérkeztünk a helyszínre - ugyanis rá kellett venny Conny-t, a szobatársamat, hogy jöjjön el velünk, amit egy "You have 5 minutes to get ready!" felkiáltással sikeresen el is értem -, ami már tömve volt erasmusosokkal.

Érdekes egy hely ez a Prozak, mert nem lehet bent dohányozni (ha megteszed, kivezetnek, ahogy ez Bálinttal és Connyval megtörtént, mert egy vicces kedvű valaki azt mondta nekik, hogy, nyugodtan rágyújthatnak bent is) csak az ajtó előtt, ahol az est közepe táján már tömegnyomor uralkodott. Szépen összehaverkodtunk olaszokkal (Ricky, Marco, Alex éééééééééés MAURO!! - a képen), akik egész éjjel velünk voltak és kifejezetten szórakoztató társaságnak bizonyultak. Volt ott még finn, moldáv, indiai, olasz, francia (utóbbi kettő a második képen is megtalálható), magyar, lengyel, amcsi és minden más népség, valamint 50% kedvezmény minden italra, kivéve a bort (ezt sajna 2 pohár bor rendelése után tudtam meg, hoztam a formám). Az estét így vörösbor és mojito kombinációjával abszolváltam, valamint hazaérkezésünk után egy kis pirosaranyas kenyér - tej kombóval öblítettem még le a másnap elkerülése végett (hozzátenném, hogy sikerrel jártam, szóval meg van a másnaposság elleni tuti recept)!

Volt egy srác, Filu (a szőke a képen), aki meghívott egy mojitora, állítása szerint mindenféle mögöttes szándéktól mentesen ("Im innocent"). Mondtam neki várjon meg, elugrok a mosdóba, ahol sajnos 10 percet vártam, mert valami mocskosul hosszú volt a sor (megismerkedtem lengyel csajokkal, akik egy magyar kifejezést ismertek, mégpedig a Kicsi Bubit... ezt azóta is próbálom feldolgozni). Mire visszaértem a srác megitta az én mojitomat is, na mondom neki, kösz, tényleg, nagyon kedves vagy... 

Az est fénypontja azonban az volt, hogy Connyval BFF-é váltunk, valamint az, hogy Bálintnak a hazaútja magányosan telt és nem 15 percet, hanem 1 órát vett igénybe, mert nem tudta merre kell hazajönni, ezért útbaigazítást kért a járókelőktől ugyan, de nem hitt nekik! :D

Szóval beindult a dolog, ma Bowling és Tram party lesz, beszámoló holnap várható! Addig is minden jót!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://maja.blog.hu/api/trackback/id/tr252662559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása